2010. márc. 30.

Phi Phi-szigetek 2. rész

Tovább a nagyobbik szigetre, Phi Phi Don-ra. Első megálló: Monkey beach. A partot ellepő majmokat lehetett etetni és fényképeszkedni velük. Előtte valaki jópofán mesélte, milyen veszélyesek. Ha két banánod van, és csak az egyiket adod oda, akkor rád támad. A nyaki ütőérre megy, mint a nyúl a Gyaloggalopp-ban. Feltűnően banán nélkül, tisztes távolságból figyeltem az eseményeket. Vérrontás nem történt, mentünk tovább.

Loh Dalam bay-en kötöttünk ki, itt várt minket egy kiadós, svédasztalos ebéd.

Jóllakottan elhevertünk a strandon, és fél órás szieszta után indultunk tovább a Hin Klang korallzátonyhoz.

A reggeli eligazítás óta erre az alkalomra vártam, hogy kipróbálhassam a sznorkel-cuccot. Szivárgott bele a víz, bárhogy is állítgattam!!! Kb. fél percig bírtam önfeledten nézelődni, aztán ürítés.

Azt a színorgiát! Mindenféle színű és csíkozású hal, tengeri csillagok a színpompás korallok között. Az idegenvezető szerint, ha szerencsénk van, cápát is láthatunk. Nem volt.

Indultunk tovább Hat Yao-ra. Itt is strandolás, egyeseknek sznorkelezés, mi a változatosság keedvéért kagylót gyűjtöttünk. Dzsekszperó (így neveztük el menetközben az egyik kísérőnket) fel sem akarta engedni a hajóra a gyűjteményünket. Aztán feleségem gyönyörű mosolyától megengesztelődött :)

Visszaúton már simább volt a víz, kevesebbet pattogtunk. Élménydús egy nap volt! Az ellátás is kitűnő volt, folyamatosan szolgálták fel a vizet és üdítőket, illetve gyümölcsöket: ananászt, dinnyét, banánt is kaptunk.

Délután 5 óra körül értünk vissza a kikötőbe. A Phang Nga Eco Tourism-mal utaztunk, megérdemel egy kis reklámot :)